in

dashCommerce

An ASP.NET Open Source e-Commerce Application

Dansk sprogpakke - Korrektur

Last post 01-27-2009 6:15 AM by jej. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-24-2008 10:34 PM

Dansk sprogpakke - Korrektur

Hey der ude, hvis der er nogle danskere.

Jeg stod og skulle bruge DC3 hurtigt, og helst på dansk. Da jeg ikke umiddelbart kunne se at nogen allerede havde lavet en da-DK sprogpakke, besluttede jeg at tage sagen i egen hånd. Da der er en del timers arbejde i det, og der sikkert er mange andre der ude der gerne vil undgå det samme stykke arbejde, syntes jeg det ville være lidt for sløvt, bare at beholde oversættelsen selv.

Så jeg ville høre om der evt. var nogen der ville være med til at læse lidt korrektur på det osv.?

Jeg er stortset færdig med oversættelsen. Mangler mere eller mindre bare det tekst, der er skrevet direkte i nogle få billeder.

Skriv et svar, hvis der er nogle der skulle være interesseret i at hjælpe.

• 01-27-2009 3:45 AM In reply to

• jej
    • Not Ranked
    • Joined on 01-27-2009
    • Poda Hegn A/S
    • Posts 2

Re: Dansk sprogpakke - Korrektur

Hej Sindlev.

Jeg har netop downloadet DC3 og ledt efter en dansk oversættelse. Jeg har endnu ikke pakket DC3'eren ud, da jeg gerne vil have sprogfilerne med med det samme... Så hvis du kan undvære en kopi vil det glæde mig overdenligt.

Det skal siges, at jeg endnu ikke har afprøvet systemet, men forventer noget stort. Har tidligere været tilhænger af OsCommerce, men...

Jean Jensen
    Poda Hegn A/S
  • 01-27-2009 6:10 AM In reply to

Hej Jean

Jeg finder lige filerne frem senere i dag. Både den compilede version og kildekoden. Der har været et par opdateringer på DC3 siden jeg oversatte den, og jeg er stødt på nogle ting, jeg gerne vil omformulere, så jeg er så småt gået i gang med at oversætte på ny. Men håber du kan bruge det eksisterende.

Patrick Sindlev

• 01-27-2009 6:15 AM In reply to

• jej
    • Not Ranked
    • Joined on 01-27-2009
    • Poda Hegn A/S
    • Posts 2

SUPER!

Jeg glæder mig allerede - er i fuld gang med diverse installationer.

Jean Jensen
    Poda Hegn A/S
Page 1 of 1 (4 items)